NimetDilmen 22 den sonra netleşti bende. 25 e kadar bi hissettim bi etmedim yaşıyor mu diye doktora bile gittim. 28 deyiz maşallahımız var elimi ne zaman koysam oğluşum içerden tepkisini veriyor. Koymadığım zamanlarda da devamli hareketini hissediyorum evham endişe yapma 25 ten sonra daha çok hissedeceksin