Kizlar detayli ultrason da kalp odaciklarindan birince 1 mm açıklık gördüğünü soyledi doktor. %75 doguma kadar kapanir dedi. Çok sık gorulen bir durummuş onun disinda hicbir sikinti çıkmadı. Bu durumu yasayan var mi doguma kadar kapanir mi hem cok onemli olmadigini kapanacagi soylediler hemde her ay takip edecegiz dediler biraz endiselendim yardimci olabilcek varmi