Melissayda @1Ali canım başta ayrı yapiyordum ama şimdi 13 aylık olduk her şeyden veriyorum 8 aylık olunca ayrı yapmayı bıraktım biz brokoli çorbası sevmeyiz eşimle o yüzden sadece bebişime yaptım😍
1Ali Melissayda afiyet olsun miniğe 😍bende öyle yapmayı düşünüyorum açıkcası, kendi yedikleri mize tuz atmadan ayırırım bir kare bizimle yer🥰