1ayt Bu gün 4 hafta 6 gündeyim. Testde pozitiv çıkmıştı. Doktora gitdim ama hala analiz vermedim. Bu gün kahverengi leke geldi bolca. Azda deyil. Regl oluncada bende oluyor. Hamilemiyim? Hamileysemde bu neden böyle oluyor????? Ne gibi sorunlar olur bu?
Zzaktpe 1ayt canım genelde yerleşme kanaması diye geçiyor ama sen yinede doktora git bence erken müdahale eder doktor inşallah bebişin seninledir🙏🙏
Masal7778 Beta HCG düzenli artıyor mu iki güne bir kan testi verdin mi ? Düzenli artış yoksa kimyasal olabilir canım doktora git hemen
1ayt Masal7778 ya aşırı çok geliyor bu. Belki hamilelikde deyilim? Ola bilirmi. Ama testde çıkmıştı bu nasil ola bilir ki?
1ayt RavenReyes folik Asit 2 ay kalmış son kullanıma. Bu sabah atdım ilk defa. Ondan ola bilirmi? 2 ay kalmış. 2022de çıkmış. Yoksa ondan olmazmı?
RavenReyes 1ayt Biraz geç oldu ama: Kimyasal gebelik, bir hamilelik testinin pozitif sonuç vermesi ancak gebeliğin devam etmemesi durumudur. İnşallah böyle bir durum yoktur 🙏🏼 Doktor kontrolü senin için çok daha iyi olur.
1ayt 1ayt yani kanamam öyle geliyor. İlk gün bende hep böyle olur. Çok tedirginim. Doktor yarın gel dedi ama ben besbelli regl oluyorum. Çok kötüyüm ya.
Busraaaakkk 1ayt Doktor gebelik dedi ve sizde şu an regl kadar yoğun bir kanama varsa acil bir durum söz konusu olabilir burada yazarak vakit kaybetmek yerine bulunduğunuz ilde acil servise başvursanız daha sağlıklı olur gibi görünüyor geçmiş olsun
1ayt Busraaaakkk ya doktor dedi artarsa dermanı artır. O yüzden bir şey yapmiyorum. Aşırı çok da deyil ama var yani bunu bekleniyordum. Yarını o yüzden beklicem. :(