saglikciaanne Sata göre 6 agustos doğum görünüyor kızlar gelin bu süreci birlikte geçirelim paylaşalım
ReyHalVe21 saglikciaanne benimkisi 18 - 19 arası ama ikinci oğlum sezaryandı no yüzden yüksek ihtimalle bu da sezaryen olucak bakalım daha çok varr 😍🥰
efeduru saglikciaanne benimde 14 u gösteriyor ama ilk dogumum sezeryan olduğu için buda öyle olacak temmuz sonu gibi olur büyük ihtimalle sağlıkla kucağımıza alalım 🩷
Rabia271 Ay ben 1 saat önce öğrendim hamile olduğumu. Ve işteyim. Eşim dahil kimseye söylemedim. Yarın sabah eve gidicem siz nasıl haber verdiniz 😅
Gulsennxx Rabia271 ben eşimin bana aldıgı ilk hediye kutusunun içerisine testimi koydum bir çift patik ve 1 biberon 🤭 çok güzel oldu gerçekten (🤭💖