Benim son adet tarihim 15 haziran olduğu halde 22 mart doğum denildi tabi ilk doğumum normaldi 2. Ci de normal düşünüyorum ama tarih bana kalırsa yanlış 1 ay var aramızda tabi doktor neye göre dediğini de anlamadım bilmiyorum tabi 22 mart denmesi tarih hesaplamasına göre benim de bildiğim son haftalarda kesin olarak söyleniyor ama oğlum için de 21/22 temmuz denmişti 21 temmuz da dünya ya getirdim kız çocuk daha erken derler o yüzden yaşayıp göreceğim bakalım