cesaretinvarmiaska Kızlar iş yaparken şarkılarımdan açtım iyi geldi. Daha fazla hüzünlü şarkı önerisinde bulunur musunuz? Bi bakmışım, bütün evi temizlemiş olurum bu bahaneyle, hadi inşallah 😂 Bende olanlar; Yaşamdan Ölüme, Gitme, Ayda Hüzün, Takvim, Dert olur vs
Htccndn cesaretinvarmiaska Slowmu arabeskmi slowsa sinan özen benim canım yandı arabeskse müslüm gürses ibadet 😂
Balbebek012 cesaretinvarmiaska özellikle selda bağcan gesi bağları bana huzur veriyor ya sonra müslüm den nilüfer şarkısı nda diyor ya artık geri ver aldıklarını Artık geri ver Geri verilmez hiçbir yanılgı Yokluğuma emanet et Sende benden kalanları Her şeyi al Bana beni geri ver Bir şansım olsun Başka yer başka zaman Sensiz ömrüm olsun …