Merve71 39 haftaya girmiş bulunmaktayım lakin gelen giden yok ne zaman gelicek bu kızım bilmoyorum ki yeri çok rahat galiba 😏
Baklava Merve71 39+6 olduk hic bir gelisme yok.hic gelmek istemiyor paşa 😉 sadece tombiklesmeyi seviyor adam 😊💙 yorulmak istemiyor demek ki 😅 Carsamba gunu kilosuna gore durumumuza karar vericez belki bakalim 😏 Stres stres 😊
Merve71 Yaseminn69 ve cok hareketli kızım çok canım yaniyor ne yapmaya çalışıyor bilmiyorum.surekli wc ye gidesim var 😏
Merve71 worin umudum kalmadi eşim şoför 2 haftadır başımı bekliyordu bugün git artık yola dedim o derece akışına bıraktım 😂😂
worin Merve71 bende bugün küveti doldurdum bebek costu karnimda karnim gümbür gümbürdü:) dedim heralde gelecek ama tık yok😂
Merve71 worin bende bugün gezdin filan eve geldim şimdi hiç durmuyor çok hareketli iyi birşey mi ki 😏
worin Merve71 hiçbirşey kestiremiyorum, kendimi çok yorgun ve bitkin hissediyorum halbukı doğum yakın olunca insana bi enerji geliyordu sözde 😬
Merve71 Erbeybebek içimizde patlıycak herkes daha dogurmadin mi diyor.dişini bekliyorum diyorum artık 😂😂
Erbeybebek Merve71 Aynen o sorular insani daha da strese sokuyor. Insan bu sefer ters giden birsey mi var acaba diyor.
Merve71 Erbeybebek benimle bir olanlar hep doğum yaptı. Bi ben kaldım halbuki erken doğum olma riski vardı ama kaldi içimde 😂😂
Erbeybebek Merve71 Benimde ayniydi canim ya. Suan karnimda 1 sattir agri var ve kasilmam insallah diyorum dua edin