Ela009 Canım benim nacizane tavsiyem eşinle ne kadar tartışsan da, küssen de (Çok büyük olayları katmıyorum şiddet, aldatma vs olmadığı sürece, bunlar varsa zaten boşanma sebebi de) yemek yapmamakla, aynı yatakta uyumamakla terbiye etmeye çalışma. Bence bunlar evlilikte çok önemli şeyler. Küs de olsan akşam vakti o masa kurulsun ve oturun. Zaten bi şekilde muhabbetiniz olacak ve gönlünüz yumuşayacaktır. Evliliğin güzel yanı da bu zaten 😊