Yorgunluktan olabilirmi iki omzumun arası uyuşuuyor 2 gündür .bu hafta hergün yoğun temzlk yaptm ayaktaydm hergün dinlenemedim o yyuşukluk baş ağrısı yaparmı alnımın ön tarafları ve iki yanı ağrıyor şiddetli.
Bikaçgönderi paylaştım dün geçti zannettim şimdi gene başladı ama gene ayakta iş yaptım temzlk bitmiyor. Gece 2 de kustuğum idin sabah öğlen 1 de kahvaltı yaptım sizce kahvaltı saatiyle alakası olablrmi? Gece ikiden hesap edince 10 saat uyumuş olyorm cokda değil aslnda . Ve son ay hep böyle kalkıyorm olsa başında olurdu gibi.