Tubaaanurrr Merhaba arkadaşlar benim bi sorum olucaktı çatı muaynesini doktorunuz kaçıbcı haftada yaptı veya kaçıbcı haftada muayneye gelmenizi söyledi
YeniAnne55 Tubaaanurrr bizim 36dan beri bakıcak hala bakıcak🙄 erken doğum riskim oldugu için her gitmeme gün atıyo suan 37+2yiz bu gidişle doğum zamanı bakıcak gibime geliyo🤔
Tubaaanurrr YeniAnne55 anladım canım bende 34. Haftamdayım bu hafta gel dedi ama çok erken geldi bana kararsızım internettede 36-38 diyor.
YeniAnne55 Tubaaanurrr o haftada normal canım çatının müsait olup olmadıgına bakıcakdır ona göre sezeryanmı değilmi diyerek gün vericektir
nisannis Tubaaanurrr benim dr 38 de bakıyor. belki duruma göre değişiklik gösteriyodur bilemiyorum ama bana da erken gibi geldi 🙅🏼♀️