Gknl33 kan akışında damarlarda sorun yokmuş hareketleri de güzel, iştahım da var sadece ceviz fındık badem fln pek yiyemiyorum. Ama artık kendimi zorlucam beyin gelişimi için. Bugün resmen beynimden vurulmuşa döndüm yarın perinatolojiye gidicem detaylı bakılacak sonucuna göre konusacakmış doktorum bizle. Daha sık takip edecekmiş inşallah sağlık sorunu olmasında gerisi önemli değil. Çok teşekkür ederim biraz rahatladım bebişinize de maşallah 🙂