Esmaa___ 20 gün oldu doğum yapalı diğer bebeğim 13 aylık spiral mi hap mı koruma oranı daha yüksek kararsız kaldım ben ikisinden biriyle beraber prezervatifde kulanıcam kendimi sağlama almak istiyorum ama hangisini tercih edeceğimi bilmiyorum
saglikciaanne Esmaa___ emzirilen dönemde kullanılan dk hapi var doktorunuza sorup onu kullanabilirsiniz
Alparslannn4837 Bende doğumdan sonra ne yapacağımı bilmiyorum hapı kesin kullanmayı unuturum diye korkuyorum spiral için de açıkçası cesaretim yok bakalım hayırlısı
Esmaa___ Alisde emzirenler için hap var diye biliyorum çok emzirmiyorum zaten sütüm az çoğunlukla mama veriyorum aylık iğneyi de sordum sağlık ocağında o sana olmaz dediler yaşımdan dolayımı artık bilmiyorum
Esmaa___ plajterligi normal doğum yaptım sanırım bir süre spiral takmam tam emziriyorum sayılmaz bir kaç ay hap kulanırım sonra spiral takarım hapı da içmeyi unuturum diye korkuyorum