
Kızlar 9 seneye yakındır kullanıyorum.ve dün evi temizlerken birden koku gelmeye başaldı ve yandı heralde. Eşim de inat ediyor yaptıracam diyor.Bende yandı nerisini yaptıracan diyom. İnatçı keçi işte arnıca süpürgesini almak istiyorum. Aslın da alsa alır süpürge ihtiyaç her zaman ama almak istemiyor.Sinir oluyorum bende aldırmıyorum istediğin süpürge 7 bin TL. alır inşaAllah sonra resmini kararım buraya istediğim süpürgenin.