Kızlar açlık şekerim 108 çıktı toklukların artışı iyiydi
Açlık yüksek olunca diyetisyen ve dahiliyeye gittm 2 hafta diyet uygulamamı söylediler düzelmezse insülin başlarız dediler sizce insülinlik bir şey varmı sadece açlık şekerim yüksek çıktı diyeti uygulamaya çalışıyorum Perşembe kontrolüm var bakalım. Ve tartıda eksi görüyorum buda normal mi acaba sağlıklı beslenince kilo kaybediyorum