Htccndn bebek bence kendi düzenini kendi oluşturuyor. Gazı sancısı yoksa karnı tok altı temizse zaten uyuyor. Ama dediklerimden biri eksik olsun cine dönüyor benim kızım 🤣 ilk 40 günümüz şahane geçti diyebilirim. Asla gaz problemi yoktu. 4 ay itibariyle diş sancıları başladı tüm düzen bozuldu. Dün mesela hepsi bir saat uyumadı. Akşam 8 de artık dayanamadı uyudu saat 1 e kadar. Ondan sonrasını ne ben hatırlıyorum ne siz sorun. Cidden doğruymuş, gazı bitse dişi başlıyor, dişi çıksa atak dönemleri vs vs. :)