Lleeyyllaa elhamdulillah ikimizde iyiyiz. 34+2 olduk. Çok dikkat ettim korkusu bile yetti. Nerdeyse sezeryan ile alınacaktı. Bi anda tuzu ve unu kesip evde şişe şişe su ile gezdim sürekli su içiyorum. Hala daha devam ediyorum doğuma kadar da edeceğim. Tahlillerim temiz çıktı. Tansiyon ilacı bile kullanmıyorum çok şükür. Rabbim kimseyi anne karnında bile evladından ayırmasın🤲🏻