Busebatuhan Reglim 7 gündür gecikti ama regli ağrıları çekiyordum şiddetli şekilde dün evde test yaptım pozitifti kan vermeye gitmedim henüz ama ağrılarım çok var aynı durumu yaşayan var mı
[silindi] Busebatuhan hayırlı olsun, evet canım tutunmaya çalışıyordur şimdi 🥹 ben de çok ağrı çekmiştim