Mavisevenbiri Kol içine yerleştirilen korumayı kullanan var mı ? Yapılır mı gerçekten koruyor mu ? Önerir misiniz yoksa farklı korunma şekilleri mi ?🙈
mesudeislam Mavisevenbiri arkadaşım yurt dışında yaşıyor o yaptı ve memnun ama burada nasıl bilmiyorum doğumdan sonra araştırıp yapmayı düşünüyorum
Enfal_06 Mavisevenbiri benim doktorum bunu söylememe bile izin vermedi kesinlikle çok yan etkileri oluyormuş
Aliss06 İki görümcemde de var koruma olasılığı daha yüksek diye biliyorum doğumdan sonra bende yaptırmayı düşünüyorum. Biraz regl fazla ve uzun olabiliyorsun onlardan gözlemlediğim bu