Ferqanee 12ci haftadakı görüntüyü paylaşıyorum lütfen samimi olun çirkin mi? Yüzü bana çok garip geliyor hiç kimseye de benzetemiyoruz. Zamanla değişir mi acaba?
Nhrr Ferqanee niye çirkin olsun daha 12. Haftada hiç bişey oluşmamış anca bu kadar gözükür zaten. Detaylıda daha iyi görünür. 30.haftada renkli görüntü aldım onda bile değişmiş detayliya göre çok net herşeyi. Her bebek güzeldir ayrıca 🌸
BusraTA Ferqanee Daha çok değişecek o resimler . Senin bebeğin daha çok yeni . 23. Haftada fln detaylı ultrason a gireceksin . O zamana bile biraz daha şekillenir. Ama ilerleyen haftalarda bile bambaşka oluyor.
Yuuki USG goruntulerine kanmayın detaylıda çirkin bir görüntü geldi Dr bile çirkin bebek dedi ben takilmadim eşim bı icerledi öyle denmesine, karizmatik bir bebek doğurdum arkadaşlarım Behlül diye lakap taktilar hatta🙈
Mommya Haftada daha çocuğun ağzı burnu bile tam oluşmamış oluyor yüzü net değil ki aslında bu haftalarda renkli usgye gerek bile yok bence. Daha yüzü oturmadı üzülmeyin 30. Haftadan sonra öyle bi kilo alır güzelleşir o zaman görürsünüz inşallah