Reykzy kubraa_93 https://www.instagram.com/p/Bs_id-FnIqQ/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=my1u5flp5kq3 bak şöyle
Aydemr kubraa_93 bence ilki daha güzel kibar duruyor . Bende o şekilde düşünüyorum. 2. Büyük duruyor bana göre. Tabi sizin seçiminiz daha önemli siz kullanacaksınız. Ücreti de çok gibi. 🤷🏼♀️
Aydemr kubraa_93 yok 2. Güzel değil pahalı olan 2. Foto idi sanırım ben beğenmedim. 1. Si daha güzel .
kubraa_93 sumeyyezumra Güzel olmuş elinize sağlık aslında en iyisi kendin yapmak o kadar para vereceğimize
sumeyyezumra kubraa_93 http://www.resimag.com/79868c805a8.jpeg kasnaga kumas gecirdim ustune cicek ve isim yapıştırdım silikonla. http://www.resimag.com/fc1c565ca37.jpeg yastigi da terzide diktirdim ustunu susledim. yastiga da isimlik yapistircam onu henüz alamadim 😊
Horizon kubraa_93 https://www.instagram.com/p/BlODoX4gryP/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1f56ho47mx9ul