annesim220508 bir de ne münasebet sen çocuğuna onun eski sevgilisinin ismini koyacakmışsın 🤣🤣 kendi doğurduğuna istediğin ismi koyarsın de. Kedimin ismi güneş, kuzenim kızına güneş ismini koydu kedimi çok sevdiği için. İsim olayı bence sadece anne babayı ilgilendirir, hiç canını sıkma direkt sustur