Arkadaşlar bi yanım yapmak istiyor bir yanım uğraşmak istemiyor kararsız kaldım. 40 çıkınca mevlüt için aynı şeyi yine yapacağım diye düşünüyorum. Hastaneye misafir olarak kimseyi istemediğimi söyledim zaten bilemedim öyle süse falan normaldede çok ilgim yok zaten ama öyle bi çağ ki yapmayanı yargılıyorlar gibi oluyor artık