KuzeyinAnnesi41 benim abimde var ilaçlardan bıktı ve iyileşmede olmuyor sık sık duş alıp bebe yağıyla nemlendiriyor duş sonrası ... bu ara sadece doğal bebek losyon ve yağları kullanıyor daha iyi geldiğini söyledi ilaçlara göre malesef abiminkide bayağı ilerlemiş durumda bebek ürünleri rahatlatıyor Birde kafan rahat olucak bu hastalığın düşmanı sinir stres