Safiye12 devletteki doktor bana 39 veya 40 haftada alırım dedi özeldeki doktor da 38.haftada alırım dedi ve şu anda 31+3 haftalıgım yatın kontrolüm var büyük ihtimalle bana da öbür ay sezeryan için verir ilk gebeligimde 37+5 de olmuşdu normal beklerken gebelik zehirlenmesinden dolayı sezeryana alınmışdım