Merhabalar bizim bı sorunumuz var bebeğimiz 35 haftalık doğdu fakat gelişimi 32 haftada durmuş göğüs bölgesi gelismemis 5 gün kuvezde kaldı geldi çok şükür ama beslenme ile ilgili problemimiz var bebisimiz memeyi tutmuyor 2-3 saniye emip uykuya dalıyor çok zorlanıyoruz başına gelen anne var mı doğum sariligini geciremezsek tekrar kuveze gidecek diye korkuyoruz