Kubraasat daha haftan erken çünkü, asıl iştah üçüncü trimester döneminde geliyor ki onda bile öyle insan üstü bir açlık olmuyor, normal yediğin porsiyondan yarım porsiyon daha fazla yersin en fazla :) aşırısı da hem bünyeye yük hem fazla kilo olarak dönüyor, bebişe de faydası olmuyor