Mommyarzu Regle 6 gun var ilk idrarla yapamadim testi silik cizgi goruyorum yaniliyor muyum kizlar yorumlarmisini
Mommyarzu cam kenarinda cektim bira daha aydinlik bu markayi bilen varmi lutfen cizgi goruyormusunjz yorumlarmisiniz
Mommyarzu Sevgilimmmmmmm bolme ilk islandiginda beya degil pembelik oldu dagilma gibi o an gordum varla yok arasi bikac dk gecince resimdeki haline dondu ill defa silik cizgi testlerimde her ay tertemizdi
Mommyarzu Sevgilimmmmmmm bugun mu vereyim yoksa bi test daha yapip ona goremi vereyim ben biraz gerildim ya neden bilmiyorum
rabiayy Mommyarzu bence 2 gün bekleyin. Çok Silik. İnanın erken öğrenmek ve beta takibi yapmak hiç iyi olmuyor. 2 gün sonra tekrar test yapın. Bekleyin
Mommyarzu Ozele geldim verdim bekliyorum suan iko test daha yaptim ardina bisi cikmadi ama sivi alimi yaptim umarim o ilk test yaniltmaz
Dmrcn Mommyarzu aynı durum bendede var sonucunuzu söyleyin lütfen ben de ona göre gideyim hastaneye artımed bende böyle cıktı
Mommyarzu Dmrcn yazarim tabiki negatif yada pozitif umutlu değilim pik gununu degerlendiremedim ⅔ gun oncesinden olmustu ilk defa silik gorunce hem gerildim hem heveslendim suan midemde agrilar var
rabiayy Mommyarzu vermişsiniz ☺️ evet yükselebilir ama işte çok erken yaptığınız için çok stresli bir süreç sizi bekliyor hayırlı olsun
Mommyarzu rabiayy bugun 5 te botox icin randevum vardi o yuzden verdim varsa iptal edeyim diye bu degerle risk almak istemedim yinede iptal ettim ☺️
Mommyarzu rabiayy amin insallah regle kadar test yapmayi dusunmuyorum umarim buraya guzel haberi yazarim