anneoluyorumm13 çok sağolun inanın öyle karmaşık bi durumdayım ki dün sağlık ocağında reglime 2 gün olmasına rağmen bi sebepten kan verdim eve geldim 2 saat sonra kahverengi mukuslu bi akıntı geldi test negatif çıktı ama akıntıdan başka gelen giden yok regl belirtisi de yok acaba yükselir mi diye düşünüyorum geç yumurtladığım için