_kediannesi Kızlar yaklaşık 1 yıl sivilce ilacı kullandım , bırakalı 3.5 4 ay olacak hamile kaldım. Doktor hala riskli olduğunu söyleyip biraz korkuttu bu süreçlerden geçen var mı? İlacı kullanıp hamile kalan var mı?
ShutUp _kediannesi bende aynı şekilde 1 seneye yakın kullandım ama 2 sene sonrasında yani şu an hamileyim. Üzerinden çok vakit geçtiği için ben bir sıkıntı olacağını sanmıyorum doktorumda herhangi bir sıkıntı söylemedi