Arkadaşlar transferin 7. Günündeyim karnımdan iğneleri yanımda eşim varsa zaten ona yaptırıyorum ama o yokken 2 gündür özellikle ağlaya ağlaya 30-40 dk da anca yapıyorum terliyorum. Acısının aşırı olmadığını da biliyorum ama o iğneyi kendime batırırken sanki kendime bıçak saplıyorum gibime geliyor çok zorlanıyorum lütfen bu durumu yaşayanlar nasıl atlatıcam başlarda eşime bile yaptırmadım kendim daha iyi yapıyorum diyordum. Şimdi tam zıttına döndü