Zeyneb4735 tek yaptığım sabah çok geç uyanmamak kahvaltı alışkanlığım yoktu onu edindim çünkü. Ogun aralarında da ceviz , badem yiyorum bi bardak süt bazen meyve degisiyor ruh halime göre. Kaca kadar yemek yememiz gerektiğini ben soylemiyim ben biraz gec saatte de olsa acikinca yiyorum da 😅😅