Seymalar Tansiyonu yüksek olduğu için 36-37nci haftalarda hastaneye yatış yapanınız oldu mu acaba. Doktorumdan böyle bir öneri geldi bana bıraktı ama kabul etmedim evde takibe devam edeceğim iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum kafalar çok karışık 💆♀️
Damlademirr Seymalar kaç çıkıyor tansiyonunuz malesef benimde böyle bir durumum var evde takip ediy ilac verdiler tansiyon ilacı 36+4 teyim normalde 27 aralığa gün vermişti doktor
Girlmom Seymalar Benimde yüksek çıkıyor 13 14 15 😔 küçüğü de hep 9 tansiyon ilacı verdi ama kullanmak da istemiyorum
Crocus20 Seymalar ilk gebeliğimde 36. Haftamda hastanede yatmak zorunda kaldım ama o şekilde takip edilmesi çok daha iyi oldu. İlaçlarım ona göre düzenlendi bebeğim 1 ay hiç kilo almamıştı mesela bu süreçte kordonda ki kan akışı daha da yavaşlasaydı( tansiyon yükseldiği için) bebeğimi kayıp dahi edebilirdim. Eğer doktorunuz yatış verdiyse kesinlikle bir kaç gün gözetim altında durun derim. Hem idrarda protein kaçağına da bakmış olurlar
Gamzecebecii Seymalar bence doktorunuzu dinleyin benim arkadaşım 32. Haftalıkken gebelik tansiyonuna bağlı gebelik zehirlenmesi yaşamıştı erken doğum yapmıştı direk yatırıp sezaryana aldılar tansiyon ve şeker oldukça önemli takibinin yapılması gerekiyor herseyden önce bebeğimizi düşünmemiz lazım
Seymalar Damlademirr ben de şuan 36-5 🥲 dün sabahtan akşama kadar 14-10 13-9 arası gitti geldi doktor da kızdı neden çıkar çıkmaz gelmedin diye 🥹 bugün çok yükselmedi çok şükür kullanın mutlaka ilacınızı peki iyi geliyor mu? Düşüyor mu içtiğiniz zaman
Seymalar Girlmom ama yüksek tansiyon tehlikeli kullanmanız çok daha iyi olur sizin için. Kaç haftalıksınız
Damlademirr Seymalar daha yeni başladım bu gün ilk günüm ama pek etki etmedi gibi etmez ise doz artıracağız demisti kardiyoloji doktoru bilemedim stres oluyor insan ister istemez 😔
Seymalar Damlademirr sakin kalmaya çalışın 🥹 umarım hemen toparlarsınız tansiyon çok etkiliyor insanı Allah yardımcımız olsun 🥹
CeylanAk Tansiyonu hafife almayın 37. Haftanın başında yattım hastneye ertesi gün sezaryen olacaktım gece suyum geldi tansiyon 16 lara kadar çıktı sabaha karşı doğumum oldu
Seymalar CeylanAk çok haklısınız 🙏🏻 kabul edebilirdim aslında ama o an 3 yaşındaki bebemi düşündüm hiç içimden gelmedi yatmak sanırım biraz risk aldım ama iyiyim şükür bugün çok çıkmadı 🥹 Rabbim evlatlarımızı bağışlasın güle güle büyütün 🫶🏻
Crocus20 Girlmom eğer ilaç kullanmazsanız ve tansiyonunuz yükselmeye devam ederse bebeğin kordonunda kan akışı zayıflıyor ve bebeğiniz beslenemiyor. Tansiyon işi çok ciddi. Sakın ihmal etmeyin
asyamomm Ben ilk gebeligimden sonra hipertansiyon hastalığım çıktı. Şuan en normal en iyi tansiyonum 14-10 diyebilirim hep yüksek seyrediyor ve ilaç kullanıyorum. Şuan gebelik şüphem var ama bu yazdıklarınızı okuyunca gözüm korktu :((