greenofbroccoli Asyam2020 8+2yim yeni yeni azalıyor, doktorum normal dedi. Magnezyum başlamıştık belki de onun etkisiyle azaldığını hissediyorum, doktoruna danış bence belki magnezyum takviyesini uygun görürse, iyi gelir sana da
Nisanurdrms16 Asyam2020 ay ben o ağrıları çok çektim ve çok korkuyodum doktorum bebek yerleşiyor ondan dedi 9. Haftadayım geçti allaha şükür yerleşme ağrısı o
Papatyael47 Kızlar 4+ 4 daha çok yeni ama hamile kalır kalmaz sağ göğüsüm çok küçüldü nedenini bilen var mı acaba
AdaEcem Asyam2020 koku hassasiyet var çok hafif mide bulantısı oluyr. Ayakta uzun kalırsam yorulursm mide bulantısı biraz artıyor gibi. Kasık batması bende de oldu bı iki defa çok hatırlamıyorum. Hastanedeym kalp atışı duydum çok şükür 🤲🤲
HereIam Bende tam 6+4 üm🤣 ben hamilelikden oncede sonrada magnezyum kullanıhordum, eger etkılıyorsa hıc agrı yasamadım