orkidemm_ ben 1 ay önce gittim doktora yumurtalıkların yumurta rezervin ve rahmin gayet sağlıklı şuan doğal yolla gebe kalabilirsin dedi o yüzden şuan bekliyoruz hayırlısıyla. Ameliyattan sonra 5 ay kadar korunduk. 7 aydır da deniyoruz eğer 1 sene korunmasız ilişkiye rağmen olmazsa o zaman gerekli tedaviye başlayacağız inşallah