Busraaaakkk hayır hiç olacak gibi değildim. Dün sadece belim kırılacak gibi ağrıyordu. Bunu daha önce de duymuştum gebe olan arkadaşlarımdan. Ben normalde sinir dışında regl belirtisi yaşamam. Halsizlik uyku hali, 1 hafta önce alt karın ağrım olmuştu aynı adet olacak gibi. 4 gün önce silik çıkmıştı erken gebelik testinde. Dün yaptığımda bile silikti prodoctor. 210 u kırmızı göstermesi lazımdı bence anlamadım.