Aybukee1 endişelenme sadece tedavini ol her tekrarladığında. Enfeksiyon tedavi edilmezse evet ciddi konu ama tedavisini yaparsan korkma. Bende de hamilelikte sürekli tekrarlıyordu her defasında tedavi oldum ve dr da sorun olmayacağını söyledi. Korkutma kendini, sağlıkla gelsin bebiş in şa Allah❤️