Shiza Herkese merhaba, gebeligimin 8. Haftasına giriyorum ve hic kusmadim ama mide yanmaları arada bulantı yaşıyorum. Kusmadigim için bebeğimin gelişmedigini söylüyorlar bu beni üzüyor bu konuda bilginiz var mı
bravo61 Shiza ayol hiç kusmadan doğum yapan tanıdıklarım var :) çevredekiler bi taraflarından atmışlar inanma canım kulak tıka herkese 😅çok biliyor millet
Lavin___ Shiza asla öyle bir şey yok ya inanmayın lütfen benim de hafif bulantılarım oluyodu ama bir kere bile kusmadım çok şükür sağlıklı bir bebek doğurdum 2 ay önce😂😊
Sedann Shiza kişiye göre değişir bu durum her hamilelik bir olmaz mesela ben kızımda çok bulantı ve kusma yaşadım ama bu hamileliğimde yaşamadım daha
hamcokelek33 Saçmalamasnlar ya😂😂 allahım insanlar ne kadar saçma şeyler konuşuyot şu hamilelik döneminde. Lütfen kim söylediyse bunu size arabıza mesafe koyun. Şu hamileliğin ilk zamanları gibi zor bi dönemde bide bunlarla uğraşmayın
danla2711 Shiza sen kimseyi dinleme canım benim ne yerleşme kanamam oldu ne bir mide bulantım ne de başka bir belirtim herkesin hamileliğide bebeğide farklıdır sen doktorunu dinle kimse doktor değil sonuçta🥰 hem çok şanslısın bak ne güzel prenses hamilelik geçiriyorsun benim gibi🥰
babyiscoming_ Shiza bende hiç kusmadım 30 haftalık oldum bebeğimin gelişimi güzel çok şükür ne alaka ne alakaaa🤣🤣
Yagmur205 Shiza bende hiç kusmadım 12 ci haftamda sabahları arada boş kusdum oda 1 hafta olur ya olmaz ne alka dinleme kimseyi kötüde düşünme ne güzel rahat geciryosun
Adenmom_ Shiza kız ben normal hayatımda da kusamam hamileliğim de de hiç kusmadım 3 kg nurtopu gibi çocuk doğurdum 37. Haftamda çok şükür takma böyle cahilleri
kedili1anne Sana bu şekilde yaklaşım gösteren her kimse kesinlikle arana mesafe koymalısın . Gebe bir kadına bu denir mi? Stres yapsa üzülse bişey olsa daha mı iyi Kesinlikle iyi niyetli gelmiyor
qamze35 Shiza ben 18 haftalık hamileyim sadece 9. Haftamda hafif midem bulandı haricinde ne kusma ne mide bulantısı hiçbirşey yaşamadım bebeğim çok şükür gayet sağlıklı herkese kulak asmayın. Ona kalırsa benim komşumda bana kapalı biryerin altından eğilerek geçme sakın çocuğun bodur kısa olur dedi😂😂
NKaratk Shiza saçmalık. Ben de hiç kusmadım sadece mide bulantılarım oluyordu şuanda 36+5teyim ve bebeğimin gelişimi 2 hafta ilerden gidiyor iri bi bebek
Turuncukadin Shiza ay saçma sapan daha neler duyacağız ya😅 ben de hiç kusmadim çok şükür henüz hiç sıkıntı çıkmadı 17 haftalık olduk
Zumom Shiza 15+3 teyim ara sıra hafif bulantım oldu sadece kusmadım ve çok şükür bebeğim çok sağlıklı. Etrafınızdaki çok bilmişlere kulak asmayın lütfen. Her gebe kusmalı diye bir kural yok.
eflin-svm Shiza benim kusmalarım 14. haftada başlamıştı ondan önce hamile olduğumu bile anlayamıyordum neden midem bulanmıyor diye sızlanıyordum sonra bir başladı aman allahım ben bittim 😂😂
Meltemanneolsun Ay kim diyomus be onu öyle şey mi olur. Ayrıca bu kusmayan anneler de kusamadiklari için uzuluyorlar. Hiç güzel bir şey değil keşke ben de kusmassm sokağın ortasında birden ogurmem geliyor bir şey yokken nasil utanıyorum herkes bakıyor. Bazen öyle bı kusuyorum ki karnım kasıklarım ters dönüyor korkuyorum bebeğe bir şey olacak diye
Asi_07 Shiza bunu söyleyenler hangi tıp fakültesi mezunu acaba öyle saçmalık mı olur iki gebeliğimde de ne bulantı ne kusma hiçbirini yaşamadım aksine bu durum daha iyi keyfini çıkarın okumadan doktorluk ahkamı kesen cahil kesime de inanmayın
mrsyildizmom Shiza bunu da kim nereden çıkardıııı 😀 İlk gebeliğimde 9 ay boyunca midem bulantı bir kere dahi çıkaramadım maalesef normal yaşantımda da asla kusamayan biriyim kusmak ölüm gibi bir şey benim için 😩 hamileliğimde de boğazıma kadar geliyor ama yine de olmuyor kusamıyorum. Ve gayet sağlıklı bir oğlumuz oldu çok şükür :) şu anda 2.gebeliğim 12+4 haftalığım mide bulantım var koku hassasiyetim var öğürüp banyoya koşuyorum ama asla kusamıyorum. Keşke bir kere kusabilsem rahatlasam diyorum ama olmuyor yine de. Ama kesinlikle bebeğin gelişimi ve sağlığını etkileyen bir durum değil kusmak ya da kusmamak 😇