Sum_123 Kızlar sezeryan yeri nezaman baya görünmez oluyıo😂yani 2 yıl geçti hala ten rengime dönmedi ve hafif tümsek gibi o çizgi. Herkesin böylemi 🙈normal mi nezaman dümdüz ve ten rengime dönücwk acaba. Yapıştırmaydı benim ki😝
HiravEmir Sum_123 benim bildiğim izi geçmez ki yine de geçenlerin varsa bilmiyorum. E inşallah geçer o zaman 😀
Kuumsaal77 Sum_123 benim 3 buçuk yıl oldu ten rengine döndü izi çok az çizgi kaldı tabi sonuçta kesildi dikildi
nurdaneg0716 Sum_123 oğlum 3bucuk yaşında çok az iz var benimkinde bilemiyorum belki dkktor ve hastane ile alakalıdır ama ben çok memnun kalmıştım doktorumdan çok da ağrım olmamıştı
Lavin___ 2 yılda bile geçmiyor muu benim 2 ay oldu aynı dediğiniz gibi ama bir tanıdığım kendi izini göstermişti ten rengine dönmüştü belli belirsizdi 3 yıl oldu onun
Sum_123 Lavin___ evet maalesef benimde tanıdığım aynı şeyi söyledi tümsek şeklinde çizgi hala dedi onunda nerdeyse 2 yıl oldu 🥲
Enfal_06 Sum_123 bende o hatayı yapıyorum 😅 4 ay önce doğum yaptım düzenli sürmüyorum ama faydası var
Petek35Ozcan Üç ay geçti benim çok hafif iz var lazer ile olmuştu bide doktorum bana iz kalmasın en azından hafiflesin diye krem gibi birsey vermişti o baya iyi geldi Sum_123
Merve034 Enfal_06 kendinizi tam yüzde yüz toparladiniz mi peki? Ne zaman tam eski halinize döndünüz iç dikişler falan ? 12 gün oldu benimde iç dikislere bisey olcak diye korkuyorum da kusura bakmayın böyle sordum 🥰
Gizm06 Sum_123 kişinin cilt yapısına göre değişir benimki cilt rengime dönmedi dönmeyecek muhtemelen ciltten de kabarık duruyor