Merhaba arkadaşlar karın ultrasonu çekilmeye gittiğimde tesadüfen safra kesemde 1.5 cm büyüklüğünde taş olduğunu öğrendim kadın doğum doktorum genel cerraha gitmem gerektiğini söyledi sabah genel cerrah ameliyat olmam gerektiğini söyledi fakat gebelik düşündüğüm için ilaç yazmasını istedim o da bu ilacı yazdı bu ilacı kullanıp taşı küçülen var mı? Ameliyat gerçekten şart mı?