Hellobeybii Asyam2020 herkeste oluyor o haftalarda bebek yerleşirken, hatta regl olacak gibi kasık ağrısı, bel ağrısı hissedeceksiniz, normal.💐Şiddetli dayanamayacak ağrı ve kanama görürseniz hemen doktora gidebilirsiniz.
Dilaraa0740 Asyam2020 aynı günümüz benimde öyle maalesef bazen çok ağrım oluyor çalışıyorum da sürekli bel ağrısı kasik ağrısı miğde bulantısı 2. Hamileliğim ilkinde hiç belirti yaşamamıştım Allah yardımcımiz olsun sağ salim kucağimiza alalım inşallah
Hzlgns Asyam2020 8+1 deyiz bende de bugün vajinamda içten batma hissi oluyor normal mi acaba bugün biraz yürüyüş yaptım biraz üşüdüm sanırım bilenler yazabilir mi
Meltemanneolsun 7+1 im hep batma oluyor. Duruşumu değiştiriyorum sürekli. Biraz otursam kasıklarım ağrıyor uzanma isteği duyuyorum.
Meltemanneolsun ayelkusum evett hemen hemen aynı gün dogacaklar 🥰 sağlıcakla gelsinler inşallah. Kalp atışını duydun mu
ayelkusum Meltemanneolsun hocamız gösterdi kalp atışlarını geçen hafta ama duyurmadı zararlı olduğunu henüz çok küçük olduğunu söyledi canım siz duydunuz mu🥹
Meltemanneolsun ayelkusum benim doktorum 9. Haftaya verdi randevu bekliyoruz daha en son 5 de keseyi gormustum
Asyam2020 Dilaraa0740 amin inşallah benm de aynı canm. İkinci ama ilke benzemiyo gerçekten rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah