Patito__ Sevda07 iki gun sonra tekrr ayni hastanede verin iki kat cikarsa beklemeye gecin ortalama bir hafta sonra kesr gozukur insaallah Hayirli olsun
danla2711 Sevda07 ay hayırlı olsun sağlıkla ilerlesin inşallah🥰 hiç canını sıkma benim 1 hafta gecikmeyle betam 426 çıkmıştı önemli olan kaçla öğrendiğin değil önemli olan sağlıkla artması ♥️
Farida_Aliyeva_ Sevda07 üzülme ya ben saha doktora gitmedin kan testi verdm ordakl doktor 3 haftalık dedi daha bir kdadın doğumcuya gözükmedim küçüktür diye inşAllah yılbaşından sonra görünücəm
Farida_Aliyeva_ Sevda07 inşAllah aminnn😍tebrik ederim kuzum hayrlısıyla sağ salim kucağımıza alalım 😍😍🥰
0680 Sevda07 Ben 74 ile öğrenmiştim şu an 29 haftalık olduk. İçini ferah tut. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ❤️
Gamzeli_03 Sevda07 bir kaç gün bekle ister net olsun 👍🏻cuma günü ver hem beta artışı olmuş mu i belli olur acele ediyorsunuz beta düşük geliyor yeni den kan veriyorsunuz sabret hayırlısı ise seni bulur zaten 😘🤭🥰🤲🏻