Ebruuu1- Kızlar heyecanlıyım bugün keseyi görmek için gidicem forumda okuduğum birkaç yorumda 5 haftalıkken kalp atışı duyan varmış . Olabiliyor mu mümkün mü böyle bir şey
Beyzadrs Ebruuu1- valla genel olarak sadece kese görünüyor bu haftalarda inşallah siz duyarsınız ama duymazsanız üzülmeyin ben de o tarihlerde yalnızca kese görmüştüm
Silaalgz Benim kese 5. Haftada gözüktü karından değil vajinal ultrasonla gördük rahim ağzım gerideymiş diye karından geç gördük 6. Haftada yine janila ultrasonla kalp atışı dinledk
Katherinne Bende tam 5+3 de gittim 9mm kese ve yolk kesesi göründü sadece bebiş ve kalp atışı için 2 hafta sonra çağırdı
Surayldz Ben bilerek bu haftalarda gitmedim 6+4 de hem kese hem kalp atışını duymuştum sonra insan stres oluyor