İlk gebeliğim olduğu üçün çok bilgim yok. Aslında normal doğumun duygusunu yaşamak istiyorum. Ama korkularım da yok değil. Sezeryanla ilgili ise çekingenliklerim var. Öyle ki, bazen sezeryandan sonra tekrar hamile kalınca yara izine baskımı ne öyle şeyler ola biliyormuş ve erken doğum yapmak mecburiyeti ortaya çıkıyormuş. Gerçekmi bu? Ve sezeryan olanlar bebeğinize kendiniz baka biliyormuydunuz? Ne kadar sürede toparlandınız?