rabiayy Kızlar kanamanız betanız kaçken başladı? Benim dün 235 di. İnanılmaz ağrım var şu an ama kanama çok az. Normal mi sizce? Ne zaman artıyor bu kanama. Yaşayanlar yazabilir mi? Bir de kanama sonrası rahim kalınlığı inceliyor mu?
Hulya_Bal İlk gün kahverengiydi sonra normal kanamaya dondu hala devam ediyor benim 12. Sinde başladı kanamam