Mihriban8 37+5teyim, her anım doğsun diye beklemekle geçiyor, kız bebek bekliyorum. Siz kac haftalik dogum yaptiniz?
gokcekocyigiit Mihriban8 23.09.2021′ de kızımı 36′da doğurdum 🥲 şimdi 16 haftalık hamileyim bakalım hayırlısı 🌼
Mavi1638- Mihriban8 ilk hamileligimde 38+4 dogurmustum oglumu simdi 32+6 haftayiz 🥹 kizim ne zaman gelir diye merak ediyorum doktur buda oyle 38 de gelir dedi