Selam kızlar 🥰
4.5 yaşında kızım var asla iştahla birşey yemiyor ve zayıf ne yapabilirim acaba kilo aldırmak için yani zorla ağlaya sızlaya 2 lokma yediriyorum çok üzülüyorum suratı kaşık kadar 36 haftalıkta hamileyim eskisi kadar peşinden de koşamıyorum
Kullandığınız bir vitamin çocuğunuza faydasını gördüğünüz birşey varsa benimle de paylaşır mısınız 🙏🏻🌺