Halide65 sol tarafınıza yattığınızda bebeğin sürekli hareket halinde olması, kan akışı o pozisyonda fazla olduğu için bebeğe oksijenin fazla gidip, rahat olmasından kaynaklıymış. Aslında o pozisyonda rahat olduğu için sürekli hareket edermiş. Okuduğum kitapda bu haftaki bölüm bu konuyu işliyordu. Bilginize ☺️