Asena6532 2 buçuk yıl oldu asla pes etmedim etmicemde doktor bile senin kadar inatçı hırslı görmedim dedi. Tedavimi ertelicekti eşim norolojiye gözüksün diye hayır dedim erteleyemem başladım devam edicem ve eşimdede çok şükür bişey çıkmadı doktora kalsa tedaviyi bırakıyordum bide. Umutsuz olma toplum baskısına takılma ya buraya yaz dertleşelim içimizi dökelim ama pes etmeyelim lütfen