Bat 19 20ydi adet oldum. 2 aydır korunmadım öncesi düşük yaşadım korundum. Kızım var Allah ona sağlık versin. Veren Allah alanda Allah. Bu ay çok ümitliydim. Ovulasyon kullanmak istemiyoeum daha çok stres yaparım bu ay adet bitimi 1 gün boşla değerlendirdim. Yumurtlama kendimce keza folik asit içiyorum daha ne yapmam lazım. 2 ay ömce kontrol amaçlo kadın doğuma gittim bir sıkıntımda yok nasip artık güzel haberi bizde alırız inşallah